ברמן, תביא לי טראמפ רדבול

 דונאלד טראמפ, המולטי מיליונר/מילארדר/טריליונר יפה הבלורית והתואר, החליט שנמאס לו. נמאס לבזבז את הכסף על נדל"ן, מטוסים, נשים יפות ותכשיטים מצועצעים. נמאס להיות מוכר כסלבריטאי מס' 1 של עשירי ארה"ב. נמאס להיות מזוהה עם תכניות ריאליטי דלוחות. הטראמפ החליט להמציא את עצמו מחדש, והודיע לעולם על השקת וודקה חדשה הקרויה על שמו- Trump Vodka.

טראמפ וודקה

הוודקה החדשה נכנסה לקטגוריית ה"אולטרה פרמיום וודקה", דהיינו כזו השוכנת לצד הגריי גוס, אבסולוט לוול, סטוליצ'ניה עלית ועוד רבות, טובות ויקרות.

מה הופך אותה לאולטרה פרמיום (חוץ מהשם "טראמפ")? לא יודע. אולי המחיר הגבוה, שנושק ל- 40$ הבקבוק בארה"ב.  בכל התאורים וההודעות לעיתונות שהוציאו אנשי השיווק של הוודקה החדשה לא נכתבה ולו מילה אחת על האיכות עצמה. "טראמפ סופר-פרמיום וודקה היא רעיון דגול" נכתב, ואף הוסיפו כי "קטגוריית הוודקה סופר פרמיום היא המקום בו מיטב מותגי האלכוהול האופנתיים מתחרים. זהו המקום לטראמפ וודקה".

מה אומר ומה אגיד- אותי זה שיכנע. אם טראמפ אומר זה בטח נכון, וככל הנראה אין שום טעם להתווכח על איכות, טעם, ארומות ושטויות כאלה. העיקר שדונאלד אמר שזו וודקה אופנתית.

אני אשאר בינתיים עם הוודקה הפולנית שלי, זו שיצאה לעולם לפני שהטראמפ למד להגיד "אתה מפוטר". מי שטעם ויוכל להסביר מה כ"כ פרמיום בה, אני אודה לו מראש.

 

טראמפ, אגב, אינו הסלב הראשון שחשב על הרעיון לנצל את שמו ולהוציא מותג אלכוהולי. הרבה לפניו היה זה ווילי נלסון, שנתן את הסכמתו (וקיבל בתמורה חופן    ירקרקים וכמה אחוזים טובים) לייצר בורבון בשם "אולד וויסקי ריבר", ע"ש שיר שנלסון כתב, וכמובן הקומיקאי אד מק'מאהן, הסייד-קיק האלמותי של  ג'וני קארסון הי"ד, שהוציא לפני כמה שנים וודקה על שמו.

ברשותכם, אני אתעלם מהגויים המשוקצים, ואמתין לבקבוק האלכוהול הראשון של הסלב הציוני. "ג'קי מקייטן מח'יה ספיישל אדישן " נשמע לי אחלה.

Published in: on נובמבר 9, 2006 at 13:57  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://gisser.wordpress.com/2006/11/09/trump/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 תגובותכתיבת תגובה

  1. טוב, אני עדיין לא מצליח להבין את הטרנד הזה של וודקות יקרות, מלבד את האופנתיות שבו. שיהיה

    בזמנו כתבתי על זה כמה שורות כאן
    http://drinking.wordpress.com/2006/09/28/news1/
    הייתי בארוע הישראלי? היה מעניין?

    אה, וברוך הבא!

  2. הלו גיסר, טוב לראות אותך כאן. תתחדש ובהצלחה

  3. ברוך הבא לשכונה!

    אני מוכרח לציין שרק בזכות הכתבות שלך על וודקה בוואלה למדתי להעריך ולאהוב וודקות, ושאחרת לעולם לא הייתי מכיר סטולי.

    אם אתה צריך עזרה ביישור לימין, זרוק לי מייל.

  4. תודה לכל המברכים, באמת מכל הלב.
    מעניין אותי לדעת- איך הגעתם לבלוג? פתחתי וכתבתי 2 פוסטים (כך קוראים לזה, נכון? (; ) על מנת לראות איך זה ייראה, ולפתע אני רואה כבר תגובה.
    סתם מעניין…

    וקיבינימאט- למה אני רושם מימין לשמאל אבל רואים את היישור משמאל לימין? הייתכן שוורדפרס אנטישמים?

    שבוע טוב
    גיסר.

  5. יש בממשק הניהול לשונית שנקראת הדאשבורד שלי, ובה מקפיצים מידי פעם שמות של בלוגים חדשים, בלוגים שמתעדכנים הרבה, שמגיבים בהם הרבה, וכו'. עוד אופציה מעניינת זה סטטיסטיקות על הבלוג, שם אתה יכול לראות מאיזה אתרים לחצו על קישורים כדי להגיע אלייך לעמוד, ואיזה מילות מנוע חיפוש הביאו אנשים
    בקיצור – זה די פשוט

    הימין שמאל משגע גם אותי, במיוחד הקושי לשלב אנגלית בעברית שגורם לי לכתוב שמות יין ו-וויסקי באינגלישית, והעובדה שמספרים ותווים פשוטים כמו נקודה בסוף משפט קופצים לצד השני של הדף, אבל בסה"כ הממשק פה נוח וידידותי וכשלומדים את הקריזות שלו זה מסתדר…

  6. בקשר לטראמפ..הוא לא הראשון שהוציא וודקות סופר פרימיום על שמו..ניראה לי שאין היום מישהו שמגדיר עצמו סלבריטי שלא קשור איכשהוא לוודקה אולטרה פרימיום סופר קלאסיקו
    אם זה jay z שקשור לוודקה סקוטית שקוראים לה ארמדילו
    רוברטו קוואלי מעצב האופנה שמוכר את הוודקה שלו ב60$
    אפילו החזירו את גימי הנדריקס מהקבר והיום הפרצוף שלו מוכר וודקה
    שלא נדבר על זה שהפולנים עושים וודקה עם הפרצוף של שיקספיר
    אני חושב שהשוק של הוודקה היום עדין לא הגיע למצב שהוא התאזן..כל הזמן יוצאים טעמים חדשים ומוזרים אני מאמין שעוד שנה ככה כבר לא ישאר ליצרנים טעמים ניחוחות ופרצופים של אנשים מתים להדביק על הבקבוק ואז הם יתרכזו במה שיש

  7. צביקה, אתה יודע למה זה קיים? פשוט כי יש מי שמשלם
    כל תחום עיסקי ביזארי לא יכול להתקיים יותר מכמה חודשים אם אין מי שמוכן לשלם עבור גחמות כאלה

    שים לב שבמאמצי השיווק של הטראפ אף אחד לא מדבר על תהליכי ייצור, חומרי גלם, או דברים שמשפיעים על האיכות, רק על האופנתיות, וזה בעצם אומר הכל לדעתי

    כל עוד יש מי שמשלם, והרבה, נמשיך לראות תופעות כאלה כפטריות אחרי הגשם. אחרי זה העדר יעבור לקפריזות חדשות. כבר הוציאו קשאסה פרמיום וג'ין פרמיום, מי יודע מה הלאה

  8. כמו שאמרתי..בסוף יצא גרסת פרימיום לכל מוצר שקיים בשוק אבל בשלב מסוים הטרנד הזה יגיע למיצוי מסוים
    הרי לאיזה רמה של נטרליות כבר אפשר להגיע? יש גבול לכל זה

  9. I wish to le-ham-litz about ablog about beer
    http://beerdiaries.wordpress.com


כתיבת תגובה

