ארכיון האלכוהול הגדול

ארבע שעות וחצי. ארבע שעות וחצי מזורגגות ישבתי מול מסך המחשב וחיפשתי את הכתבות הישנות שלי. בסופו של דבר, לאחר אין ספור מחיקות, טעויות, מסך תקוע, תסכולים, בעיטות בחתולה שאין לי וחצי קופסת סיגריות של עצבים, סיימתי את המשימה. .הצלחתי להעלות את הארכיון המלא של כתבות האלכוהול שלי מוואלה !

העמוד עם כל הקישורים אמור להופיע מצד ימין, ממש מתחת (או מעל?) ל"מי נגד מי". לכל העסק שם בצד קוראים "בלוגרול". אתם רואים? לאט לאט אני מצליח להבין מה הולך פה. ממש לאט

אם שמתם לב שפיספסתי משהו, טעויות, כפילויות, או כל בעיית ת"ש אחרת, נא לפנות אלי בשלושה העתקים למייל

מודה לכם פלוס, ולילה טוב

.גיסר

Published in: on נובמבר 14, 2006 at 6:00  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://gisser.wordpress.com/2006/11/14/alcohol-archive/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 תגובותכתיבת תגובה

  1. הו, הגיע הזמן!

  2. גדי יקירי. אכן הגיע הזמן, אך לדעתי הזמן שלקח לי הלילה להעלות את הכל גרם לי להזדקן בכמה שנים טובות. הגעתי לגילך, מזל טוב לי 😉

    דרך אגב, ספרתי ויש כאן בדיוק (עד) 120 כתבות. הווה אומר שבטוח פספסתי כמה. מקווה להיזכר מה עוד היה והיכן נמצא

  3. יא, שינית את הפוסט תוך כדי שכתבתי תגובה, והתגובה נמחקה גם היא. ):

    זה די מדהים, לא זכרתי בכלל שכתבת כל כך הרבה. בכל אופן, שאלתי אותך בעבר ואני אשאל שוב: הזכויות על הטקסטים האלה שייכות לך או לוואלה? כי אם הן שלך, אפשר לעשות מזה משהו הרבה יותר רציני מרשימת לינקים (אל תדאג, זה לא יקצר לך את החיים).

  4. טוב, לא שינית, אני סתם לא מאופסת (יום היוזביליטי הבינלאומי, הידד) והגבתי פעמים אותו דבר רק במקומות שונים… (:

  5. כל הכבוד!


להשאיר תגובה

